Podmínky servisního paušálu pro pokladny CHD 3050 EET
Pokladny pod uhrazeným servisním paušálem 2.880 Kč/rok:
- Servisní paušál musí být uhrazen předem – při zakoupení pokladny nebo do 30 kalendářních dní po zakoupení pokladny.
- Oprava v době záruky, pokud se jedná o záruční opravu, zákazník nic neplatí (paušál pokrývá práci, dopravu, náhradní díly, přípravu, aktivaci) a v paušálu je v záruce zahrnuta i doprava k zákazníkovi kamkoli po ČR za podmínky, že pokud nebude možné opravit zařízení na místě, bude zákazníkovi na místě vyměněno (za stejný typ, podobné stáří zařízení). Pokud by zákazník s tímto postupem nesouhlasil, další doprava už jde na jeho vrub.
- Oprava po záruce – zákazník platí pouze cenu náhradního dílu/ů, pokud půjde jeho zařízení opravit. V případě nemožnosti opravy zákazník platí cenu nového nové zařízení, pokud původní nepůjde opravit. Paušální poplatek kryje dopravu k zákazníkovi a práci u zákazníka, přípravu.
- Vlastní samostatná aktivace podpisového certifikátu je zpoplatněna dle ceníku včetně dopravy.
- Doba odezvy je do 4 hodin od nahlášení v době od 7:00 do 18:00. Odezvou se myslí komunikace technika se zákazníkem, v případě nutnosti výjezdu k zákazníkovi garantujeme, že do 4 hodin od nahlášení vyjíždí k zákazníkovi technik – doba dojezdu záleží na vzdálenosti k zákazníkovi a dopravní situaci.
- V případě poškození zařízení, které se odlišuje od běžného opotřebení či nebude uznána záruka, zákazník hradí jak dopravu, tak práci a náhradní díly (myšleno úmyslné poškození HW nebo SW, zacházení jinak než je s daným zařízením běžné, nedbalost, poškození vyšší mocí atd.).
- Cenu za opravu pokladny, dopravu a další související služby hradí zákazník hotově ihned technikovi.